Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел “Административно-информационно обслужване“
Адрес: обл. Ямбол, общ. Елхово, гр. Елхово, ул. Търговска № 13, п.к. 8700
Код за междуселищно избиране: 0478
Телефон за връзка: (0478)81258
Факс: (0478)88034
Адрес на електронна поща: obshtina@elhovo.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Работното време на служителите в „Центъра за административно обслужване” е от 8,00 ч до 17,00 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на ЦАО продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи:Заявление по образец (ако лицето с трайни увреждания, не е навършило 16г. възраст, заявлението се подава от името на един от родителите или техен законен представител, като допълнително се прилага акт за раждане на лицето с трайни увреждания и копие на лична карта на родителя или законния представител)
Копие от лична карта (сверява се при подаване на документите)
Копие на експертиза от ТЕЛК/НЕЛК/ЦЕЛК за освидетелстване на трайно намалената работоспособност /сверява се с оригинала при подаване на документите/
Актуална цветна снимка с размери минимум 4/3.5 см
Копие от нотариално заверено пълномощно, в случай че заявлението не се подава от лицето с увреждания
Начини на получаване на резултата от услугатаЛично от звеното за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване;
Закона за движението по пътищата
Закон за движението по пътищата