Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Казанлък, гр. Казанлък, бул. Розова долина 6 - ЦАО, п.к. 6100
Код за междуселищно избиране: 0431
Телефон за връзка: 98248 стационарен, съгласно абонаментния план
Адрес на електронна поща: mayor@kazanlak.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване1. документ за собственост или документ за учредено право на строеж в чужд имот, или документ за право да се строи в чужд имот по силата на специален закон;
2. окончателен доклад на лицето, упражняващо строителен надзор;
3. разрешение за строеж (акт за узаконяване) – прилага се служебно;
4. протокол за определяне на строителна линия и ниво с резултатите от проверки на достигнатите контролирани нива – прилага се служебно;
5. акт образец № 14 за приемане на конструкцията, когато се изисква;
6. констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа, образец № 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
7. информация за идентификатор на обекта на кадастъра, подлежащ на въвеждане в експлоатация; за строежите по чл. 32, ал. 1, т. 1, букви „б“ и „ж“ от Закона за кадастъра и имотния регистър, които създават зони на ограничения, се прилага удостоверение от Агенцията по геодезия, картография и кадастър, че са нанесени в специализираните карти и регистри по чл. 32 от Закона за кадастъра и имотния регистър;
8. договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура, когато такива са необходими;
9. технически паспорт, а когато строежът е новоизградена сграда – и сертификат за енергийни характеристики на нова сграда, издаден по реда на наредбата по чл. 48 от Закона за енергийната ефективност;
10. актове по специални закони, които са необходимо условие за въвеждане в експлоатация;
11. пълномощно (в случай че заявлението се подава от пълномощник);
12. документ за платена такса, освен ако плащането е извършено по електронен път.
Ниво на осигуреност Начини на получаване-лично от звеното за административно обслужване;
-чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
-по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща такса- 1 лв./0,51 € /кв. м, но не по-малко от 100,00 лв./51,13 €/7 дни
- 0,10 лв./0,05 € /м.л., но не по-малко от 100,00 лв./51,13 € – за линейните обекти /7 дни
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път