Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ:
адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер;
работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване;
e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg;
телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
заявяванеЗаявяване на услугата
Заявяването на административната услуга може да бъде направено:
- лично или чрез упълномощен представител в звеното за административно обслужване /ЦАО/ - Областна администрация Кюстендил, ул."Демокрация" № 44, партер.
- чрез пощенски оператор.
- устно в звеното за административно обслужване при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Необходими документи:
1. Заявление по образец;
2. Актуална скица на имота, когато за съответната територия няма влязла в сила кадастрална карта;
3. Удостоверение за идентичност на имота от съответната община по всички предходни планове;
4. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
изпълнениеИзпълнението на услугата се извършва в зависимост от заявения вид и платена такса за услугата:
Обикновена услуга - 7 дни;
Бърза услуга - 3 дни;
Срокът започва да тече от окомплектоването на преписката, а в случай на заинтересовани лица - след изтичане на срока за подаване на възражения и становище на същите.
Сведение за конкретна преписка може да се получи от страна на потребителите на услуги, посредством справка за движение на преписката на място в звеното за административно обслужване, на телефон 078/55-06-70 Деловодство, на е-поща delovodstvo@kn.egov.bg
получаване на документаУдостоверението се получава по начин, изрично заявен от потребителя на услугата в заявлението:
- Лично от звеното за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор, при посочен адрес за получаване в заявлението и деклариране, че пощенските разходи са за сметка на заявителя;
- по електронен път на електронна поща.
Средства за електронна идентификацияниво на сигурност- високо
средство за идентификация- КЕП
Закон за държавната собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 10 лв.
За бърза услуга 15 лв.
Размера на таксата и срока на услугата са съгласно Тарифа за таксите, които се събират по Закона за държавната собственост, приета с ПМС № 26 от 03.02.2011г., изм. ДВ. бр.85 от 28 Октомври 2016г.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път