Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1972 Издаване на удостоверение за наличие или липса на акт за държавна собственост на имот или за отписване на имота от актовите книги

      Удостоверение за наличие или липса на акт за държавна собственост на имот или за отписване на имота от актовите книги се издава на лицата след извършване на проверка в съответните регистри.
  • На основание на:
    • Граждански процесуален кодекс - чл. 587, ал. 1
    • Закон за държавната собственост - чл. 77; чл. 82а
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 3, 7 работни дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Издаденото удостоверение не подлежи на обжалване. Отказът за издаване на удостоверение се обжалва по реда на Административнопроцесуалния кодекс, като се подава жалба чрез областния управител до съответния Административен съд в 14-дневен срок от съобщението на отказа.

  • Ограничения и условности:
    • В случай, че не бъде издадено удостомерение в срок, е налице хипотезата на мълчалив отказ. Обжалването е в едномесечен срок от изтичане на срока за произнасяне.

      Услугата може да бъде заявена по електронен път чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на Държавна агенция “Електронно управление”, на адрес: http://www.egov.bg/

       

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ: адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, партер; работно време: от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване; e-mail: delovodstvo@kn.egov.bg; телефон: (+359 078) 55 06 70, стационарен платен, според тарифите на оператора
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане