Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2 Предоставяне на достъп до обществена информация

      Гражданите и юридическите лица, чужденците и лицата без гражданство имат право на достъп до обществена информация (официална и служебна), както и право на повторно използване на информация от обществения сектор, която се създава или се съхранява от държавните органи на Република България, техните териториални звена и органите на местно самоуправление.
  • На основание на:
    • Закон за достъп до обществена информация - чл. 3, ал. 1; чл. 4
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 14-девен срок от получавяне на заявлението
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • Предоставяне на информацията се извършва еднократно на лицето, което е поискало.
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Директор
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Директор
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    •  По реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок

       

  • Ограничения и условности:
    •  

      При отказ за предоставяне на достъп до обществена информация, основанията за отказ са изрично изброени в чл. 37 от ЗДОИ, като конкретното основание задължително се посочва в решението за отказ (подробни мотиви и цитиране на конкретна законова разпоредба). При наличие на основание или при съмнение за наличие на основание за отказ за предоставяне на информация по реда на Раздел ІІІ на Глава трета от ЗДОИ, включително и при частичен достъп до информация, най-късно в петдневен срок от постъпване на конкретното заявление, то се препраща придружено със становище в дирекция АПФСО за становище от главния юрисконсулт на РЗИ – Враца.

      Решението за предоставяне на частичен достъп до информация съдържа съответно реквизитите и на решение за предоставяне, и на решение за отказ за предоставяне на информация.

      Допустими ограничения на правото на достъп до обществена информация, са разписани  в параметрите, очертани с разпоредбата на чл. 7, ал. 1 от ЗДОИ в случаите, в които предмет на писменото заявление или устното запитване по чл. 24, ал. 1 от ЗДОИ е класифицирана информация, представляваща държавна или друга защитена тайна, когато това е предвидено в закон.  Разпоредбата на чл. 7 от ЗДОИ се прилага след становище на служителя по сигурността на информацията.

      Готовият документ може да бъде изпратен  сканиран по електронен път с дата и подпис на лицето връчило документа.

      Получаването на готовия документ може да стане и в центъра за административно обслужване лично или от упълномощено лице, срещу име, подпис и дата за “Получил”, които се вписват на гърба на втория екземпляр.

      Решението  може да бъде получено и чрез лицензиран пощенски оператор на предварително посочен от заявителя точен адрес, като разходите за изпращането са за сметка на заявителя.

      Контролът по спазване на процедурата е на главния секретар на РЗИ-Враца.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Враца, общ. Враца, гр. Враца, гр.Враца, ул."Черни Дрин" №2, п.к. 3000
Код за междуселищно избиране: 092
Телефон за връзка: (092)62-63-77, на цената на един градски разговор
Факс: (092)66-50-61
Адрес на електронна поща: rzi@rzi-vratsa.com
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка от 12.30 до 13.00 В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на гишето за административно обслужване на граждани продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане