Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2020 Издаване на заверен препис или копие от личeн регистрационeн картон или страница от семейния регистър на населението

      Издаване на заверен препис или копие от личeн регистрационeн картон или страница от семейния регистър на населението
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 102, ал. 1, т. 3
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 13
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 5 дни, 3 дни, до 8 часа
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 6 месеца от датата на издаване
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • ТЗ ГРАО
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Районен съд
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Удостоверенията се обжалват по реда на Административнопроцесуалния кодекс в 14-дневен срок от получаването им.

      При неспазване на посочения срок или други нередности във връзка с изпълнение на заявената от Вас административна услуга, Вие може да подадете сигнал до Кмета на Община Исперих!

  • Ограничения и условности:
    • Преди да започнете електронно заявяване:
      1. Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
      2. Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“.
      3. Уверете се, че имате инсталиран Adobe Reader. Можете да изтеглите последната версия от сайта на Adobe.

      За да заявите услугата:
      1. Изтеглете подходящо заявление от връзката в секция "Образци на документи".
      2. Съхранете електронната форма на вашия компютър.
      3. Отворете формата с Adobe Reader.
      4. Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
      5. Попълнете всички полета с изискваната информация.
      6. От падащото меню в края на формата изберете начина, по който желаете да заявите услугата.
      7. След попълване на полетата натиснете с мишката в поле "Подпис" за да подпишете документа с Вашия Квалифициран електронен подпис (КЕП) и да се генерира уникален номер на заявката.
      8. Проверете наличието на генериран номер в полето "Уникален номер на заявка". Този номер е идентифициращ заявената от вас услуга и по него ще можете да проверявате статуса на заявлението в системите еВръчване и еПлащане. Ако в това поле липсва генериран номер моля уверете се, че правилно сте изпълнили предходните стъпки.
      9. След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.

      Съхранената, попълнена и подписана форма е необходимо да изпратите чрез системата „Електронно връчване“ към Общинска администрация
      или
      Натиснете бутона "Заяви услугата" за връзка към системата за електронни форми.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Административно обслужване и ГРАО
Адрес: обл. Разград, общ. Исперих, гр. Исперих,
Код за междуселищно избиране: 08431
Телефон за връзка: (08431)2006
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, 8 часов работен ден
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане