Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията, строителство и общинска собственост"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Ардино, гр. Ардино, град Ардино, ул. "Бели брези", №31, п.к. 6750
Код за междуселищно избиране: 03651
Телефон за връзка: (03651)4238, в.40
Факс: (03651)4568
Адрес на електронна поща: ardino@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С непрекъснат режим на работа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеПодава се заявление по образец.
ПроцедураНеобходими документи
Заявление по образец;
Документ за собственост или писмено съгласие от собственика/етажната собственост или писмен договор за наем;
Документ за платена такса;
Проектна документация - ситуационно решение, схеми, становища, обяснителна записка и друти, относими за конкретния случай.
Процедура по предоставяне на услугата
Подаване на заявление.
Плащане такса за издаване на документа.
Входиране на документите и насочване към Главния архитект.
Проверка на документите и изготвяне на разрешението от служител в Дирекция "УТСОС".
Издаване и подписване на разрешението от Гл.архитект.
Съобщаване на разрешението за строеж на заинтересуваните лица.
Вписване на РС в регистъра на издадените разрешения за строеж
Получаване на документа от заявителя.
Начини на получаване на резултата от услугата
лично от центъра за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване;
по електронен път на електронен адрес.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща ценаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път