Предмет
Удостоверяване на мерките, необходими за осигуряване на безопасността и здравето на работещите.
Дейност по разрушаване на азбест и/или азбестосъдържащи материали.
Описание на услугата
Даване на разрешение за дейности по разрушаване или отстраняване на азбест и/или азбестосъдържащи материали от сгради, конструкции, предприятия, инсталации или кораби на територията на град София. Процедурата регламентира реда, движението на документите при издаване на разрешение за разрешение за дейности по разрушаване или отстраняване на азбест и/или азбестосъдържащи материали от сгради, конструкции, предприятия, инсталации или кораби, при поискване от физическо, юридическо или упълномощено лице.
Заявител:
Еднолични търговци или юридически лица, които извършват дейности по разрушаване на азбест и/или азбестосъдържащи материали.
Начини на заявяване на услугата/издаването на индивидуалния административен акт
Заявлението и прилежащите документи се подават:
на гише в център за административно обслужване;
· с лицензиран пощенски оператор (поща) – заявлението следва да е в оригинал;
· устно в Център за административно обслужване на РЗИ- Кюстендил, за което служител от центъра попълва протокол по образец.
· изпратено на електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя на интернет адрес: rzi@rzi-kn.net
· чрез регистриран от заявителя потребител в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
по електронен път – чрез Единния портал за достъп до електронно административни услуги, поддържан от Министерство на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/1553
От друго лице – с приложено писмено пълномощно от заинтересованото лице;
Необходими документи:
1.Заявление;
2.План за работа с мерки за осигуряване на безопасността и здравето на работещите;
4.Списък на ангажираните работещи.
5.Удостоверение за обучение на работещите и служителите, по чл. 18, ал. 5 от Наредба № 9 от 2006 за защита на работещите от рискове, свързани с експлоатация на азбест при работа.
6.Документ за платена такса.
Вътрешен ход на процедурата по предоставяне на услугата/по издаването на индивидуалния административен акт:
Заявлението и прилежащите документи се подават в центъра за административно обслужване на РЗИ Кюстендил, като получава входящ номер и се насочва за резолюция по общия ред на вътрешния документооборот.
В 10-дневен срок от подаване на заявлението документите се изпращат служебно за становище до Регионалната инспекция по околната среда и водите (РИОСВ).
Ако в 14-дневен срок в РЗИ не постъпи становище от РИОСВ, се смята, че представените документи са съгласувани без забележки.
Действия при несъответствие на документите: Заявителят се уведомява писмено за препоръките на РЗИ и/или РИОСВ. В срок до 30 дни заявителя представя коригирания план за работа.
Срок за издаване на разрешението: 5 дни от получаването на положително становище от РИОСВ.
Срок на действие на заключението: - еднократно.
Готовият документ се получава в центъра за административно обслужване на РЗИ Кюстендил по данни за входящия номер на заявлението, лично от заявителя или от упълномощено от него лице, както и на посочен точен адрес в случай, че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор или по електронен път.
Начин на предоставяне на резултата от услугата/на индивидуалния административен акт
· на хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване лично, срещу подпис.
· на хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор, като разходите са за сметка на заявителя.
· по електронен път на посочена в заявлението електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис
· на други лица – с приложено изрично писмено пълномощно;
· като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/) .
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Ниво на предоставяне на услугата: 4-то ниво - е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси
Забележка: "Ниво на предоставяне на услугата" е нивото на развитие, на което се предоставят услугите по електронен път: а) ниво 1: Информация - предоставяне на информация за административни услуги по електронен път, включително начини и места за заявяване на услугите, срокове и такси; б) ниво 2: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри; в) ниво 3: Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация; г) ниво 4: Извършване на услуги от ниво 3, за които е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/1553
интернет адрес за служебно заявяване: rzi@rzi-kn.net
Вид на услугата: първична
Забележка: 1. "Първична услуга" е административна услуга, която се осъществява в рамките на една географски или функционално обособена администрация като единен процес, започващ със заявление за услугата и приключващ с предоставяне на услугата или постановяване на отказ. 2. "Комплексна услуга" е административна услуга, която се изпълнява като процес, в който достъпът до данни, поддържани от администрациите, се осъществява чрез използване на първични или други комплексни услуги.
средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри