Предмет:
Получаване на становище за инвестиционен проект, когато инвестиционният проект съответства на здравно-техническите изисквания на наредбите за проектиране на сгради: част Архитектура, част Технология, част ВиК и част ОВК.
 
 
 
 
Описание на услугата
Издаване на здравно заключение за съгласуване на инвестиционен проект на територията на област Кюстендил по реда на ЗЗ, ЗУТ, ЗУЗСО и Наредба № 36 от 21.07.2009 г. за условията и реда за упражняване на държавен здравен контрол.
 
Заявител:
Еднолични търговци, юридически и физически лица, които се явявят възложители на проектиране и реализиране на инвестиционни проекти
 
Начини на заявяване на услугата/издаването на индивидуалния административен акт
Заявлението и прилежащите документи се подават:
на гише в център за административно обслужване;
·         с лицензиран пощенски оператор (поща) – заявлението следва да е в оригинал;
·         устно в Център за административно обслужване на РЗИ- Кюстендил, за което служител от центъра попълва протокол по образец.
·         изпратено на електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя на интернет адрес: rzi@rzi-kn.net
·         чрез регистриран от заявителя потребител в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
по електронен път – чрез Единния портал за достъп до електронно административни услуги, поддържан от Министерство на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/1870
От друго лице – с приложено писмено пълномощно от заинтересованото лице;
 
Необходими документи:
      1. Заявление по образец;
      2.Окомплектована документация по ЗУТ, съдържаща становищата на експлоатационните дружества;
      3.Документ за платена такса.
 
Вътрешен ход на процедурата по предоставяне на услугата/по издаването на индивидуалния административен акт:
Заявлението и прилежащите документи се подават в центъра за административно обслужване на РЗИ - Кюстендил, регистрират се под съответния за услугата номер в Административно информационната система „EVENTIS R7“ и се насочват за резолюция по общия ред на вътрешния документооборот.
Отговорните служители изготвят писмени становища по съответните части на проекта за съответствие съc здравните норми и изисквания.
Експертният съвет по здравно-техническа експертиза на инспекцията, разглежда внесената проектна документация заедно с изготвените писмени становища и взема решение за съответствие на представения инвестиционен проект със здравните норми и изисквания.
В срок от 14 работни дни от подаване на заявлението се изготвя становище /здравно заключение с оценка/ за съответствие, което се подписва от директора на инспекцията.
Всяко становище /здравно заключение/ се издава като електронен документ  като един се предоставя на заявителя или на упълномощено от него лице и един към изготвената преписка.
 
Начин на предоставяне на резултата от услугата/на индивидуалния административен акт
·         на хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване лично, срещу подпис.
·         на хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор, като разходите са за сметка на заявителя.
·         по електронен път на посочена в заявлението електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис
·         на други лица – с приложено изрично писмено пълномощно;
·         като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/) .
 
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Ниво на предоставяне на услугата: 2-ро ниво предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри на адрес: www.rzi-kn в раздел „Административно обслужване“, подраздел „Административни услуги“;
 
Забележка: "Ниво на предоставяне на услугата" е нивото на развитие, на което се предоставят услугите по електронен път: а) ниво 1: Информация - предоставяне на информация за административни услуги по електронен път, включително начини и места за заявяване на услугите, срокове и такси; б) ниво 2: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри; в) ниво 3: Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация; г) ниво 4: Извършване на услуги от ниво 3, за които е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси.
 
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/1870
интернет адрес за служебно заявяване: rzi@rzi-kn.net
 
Вид на услугата: първична
 
Забележка: 1. "Първична услуга" е административна услуга, която се осъществява в рамките на една географски или функционално обособена администрация като единен процес, започващ със заявление за услугата и приключващ с предоставяне на услугата или постановяване на отказ. 2. "Комплексна услуга" е административна услуга, която се изпълнява като процес, в който достъпът до данни, поддържани от администрациите, се осъществява чрез използване на първични или други комплексни услуги.
 
средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри