Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Кърджали, общ. Ардино, гр. Ардино, град Ардино, ул. "Бели брези" №31, п.к. 6750
Код за междуселищно избиране: 03651
Телефон за връзка: 03651 4238 (в. 24, в.25, в.27)
Факс: 03651 4568
Адрес на електронна поща: ardino@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С непрекъснат режим на работа.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеПодава се заявление по образец.
ПроцедураСредства за идентификация и ниво на осигуреност
Ниво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Подаване на искане
Удостоверението за сключен граждански брак-дубликат се издава за втори и следващ път за лица, за които има съставен акт за граждански брак на територията на Община Ардино; за лицата сключили граждански брак след 1999 г., чиито актове не се съхраняват в Община Ардино, се издават от Националния електронен регистър на актовете за граждански брак въз основа на електронните еквиваленти на актовете за граждански брак, подписани с квалифициран електронен подпис.
Първото удостоверение, което се издава след съставянето на акта за сключен граждански брак е оригинал, а всяко следващо е дубликат.
Длъжностното лице по гражданското състояние от всяка общинска администрация, както и консулското длъжностно лице в чужбина, може да издава дубликати на удостоверения за сключен граждански брак, въз основа на Националния електронен регистър на актовете за гражданско състояние въз основа на електронните еквиваленти на актовете за граждански брак, подписани с квалифициран електронен подпис.
Заявителят или упълномощен представител подава заявление по образец:
- на гише в ЦАО на Община Ардино;
- по електронна поща на e-mail: ardino@abv.bg;
- чрез лицензиран пощенски оператор;
- по електронен път чрез системата за сигурно електронно връчване;
Необходими документи
1. искане по образец
2. документ за самоличност (за справка)
3. нотариално заверено пълномощно – в случаите на упълномощаване
Начини на получаване на услугата
Лично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
Закон за гражданската регистрация
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За бърза услуга 7.5 лв.
За експресна услуга 10 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път