ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Работно време на Център за административно обслужване:
от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
В Центъра за административно обслужване се дава възможност на всички заинтересовани да подават писмено или устно сигнали, жалби и предложения, както и да изразят оценка и отношение към качеството на административното обслужване.
2760 гр. Разлог, ул. "Шейново" 2
тел.: 0747 80092
GSM: +359 887474774 /Цена съгласно посочената в тарифния Ви план/
Необходими документи за предоставяне на услугата:
аявление по образец
Документ за самоличност на заявителя (представя се само за удостоверяване на самоличността)
Допълнителни документи:
Препис от съдебно решение, заверен от чуждестранен съд, който го е издал;
Удостоверение от същия съд, че решението е влязло в сила;
Декларация / нотариално заверена / по чл.117, т.3 и т.4 от Кодекс по международното частно право;
Забележка: Необходимо е всички документи да са легализирани или снабдени с “апостил” на държавата на издаването, както и с превод на български език, заверен от Министерството на външните работи.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Центъра за административно обслужване;
Извършване на проверка за допустимост на документите
Завеждане в деловодната система и изпращане на преписката към съответния отдел
Изготвяне на документа
Получаване на индивидуалния административен акт от Центъра за административно обслужване по избран от заявителя начин.
Услугата по електронен път може да заявите:
през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - значително;
* Средство за идентификация – КЕП, мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП), мобилен електронен подпис, ПИК на НОИ или ПИК на НАП.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
•лично от звеното за административно обслужване;
•чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
•по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.