Предмет:
Установяване наличието на предпоставки за заличаване на регистрацията на обекти с обществено предназначение.
Поддържане в актуално състояние на публичния регистър на обектите с обществено предназначение в РЗИ Кюстендил
Описание на услугата
Заличаване на обектите с обществено предназначение (ООП) от публичния Регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от Столична РЗИ. Регистрацията на ООП се заличава, когато:
1. Обектът преустанови функционирането си;
2. Настъпи промяна в предназначението на обекта;
3. Се установят нарушения на здравните изисквания, създаващи непосредствена опасност за живота и здравето на хората, за което директорът на Столична РЗИ е издал заповед за спиране експлоатацията на обекта или дейността;
4. Не се изпълняват принудителните административни мерки, наложени от органите на държавния здравен контрол, поради което директорът на РЗИ -Кюстендил е издал заповед за спиране експлоатацията на обекта или дейността.
Заявител:
Физически и юридически лица, чиито обект е вписан в регистъра на обектите с обществено предназначение.
Начини на заявяване на услугата/издаването на индивидуалния административен акт
Заявлението и прилежащите документи се подават:
на гише в център за административно обслужване;
· с лицензиран пощенски оператор (поща) – заявлението следва да е в оригинал;
· устно в Център за административно обслужване на РЗИ- Кюстендил, за което служител от центъра попълва протокол по образец.
· изпратено на електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя на интернет адрес: rzi@rzi-kn.net
· чрез регистриран от заявителя потребител в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
по електронен път – чрез Единния портал за достъп до електронно административни услуги, поддържан от Министерство на електронното управление: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/882?cP=1
· От друго лице – с приложено писмено пълномощно от заинтересованото лице;
Необходими документи:
Заявление по образец
Вътрешен ход на процедурата по предоставяне на услугата/по издаването на индивидуалния административен акт:
При приемане на документите, служител от Центъра за административно обслужване ги регистрира в Административна информационна система “EVENTIS R7” под съответен за услугата номер и ги насочва за резолюции по съответния ред. След резолюцията на директор на дирекция ОЗ към началник на отдел ДЗКПБПЗ, документът се насочва към определен в отдела служител за изпълнение.
В 7-дневен срок от подаването на заявлението компетентното длъжностно лице в отдела, оправомощено със заповед на директора на РЗИ-Кюстендил да поддържа Регистъра на ООП, изготвя заповед за заличаване на регистрацията на ООП.
Издадената заповедта за заличаване се съхранява в ЦАО, в досието на ООПедин екземпляр за Регистъра на ООП и един екземпляр се предоставя на заявителя, като му се предава/изпраща от служителите в ЦАО по начина, посочен от заявителя в заявлението за заличаване. В случай че заявителят е поискал да получи заповедта по електронен път, същата му се изпраща от служител в ЦАО.
Заповедта на директора на РЗИ-Кюстендил за заличаване на регистрация на ООП подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс, като обжалването не спира изпълнението.
Промените в данните и обстоятелствата, вписани в регистъра, се извършват върху електронния носител, като в него се запазва само актуалната информация.
Начин на предоставяне на резултата от услугата/на индивидуалния административен акт
· на хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване лично, срещу подпис.
· на хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор, като разходите са за сметка на заявителя.
· по електронен път на посочена в заявлението електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис
· на други лица – с приложено изрично писмено пълномощно;
· като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/) .
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Ниво на предоставяне на услугата: 3-то ниво - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация.
Забележка: "Ниво на предоставяне на услугата" е нивото на развитие, на което се предоставят услугите по електронен път: а) ниво 1: Информация - предоставяне на информация за административни услуги по електронен път, включително начини и места за заявяване на услугите, срокове и такси; б) ниво 2: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри; в) ниво 3: Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация; г) ниво 4: Извършване на услуги от ниво 3, за които е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/882?cP=1
интернет адрес за служебно заявяване: rzi@rzi-kn.net
Вид на услугата: първична
Забележка: 1. "Първична услуга" е административна услуга, която се осъществява в рамките на една географски или функционално обособена администрация като единен процес, започващ със заявление за услугата и приключващ с предоставяне на услугата или постановяване на отказ. 2. "Комплексна услуга" е административна услуга, която се изпълнява като процес, в който достъпът до данни, поддържани от администрациите, се осъществява чрез използване на първични или други комплексни услуги.
средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри