Предмет
Процедура регламентира реда и условията за издаване на заверен препис, допълнителни екземпляри на документи, издадени от РЗИ-Кюстендил, или уверение.
Лицата могат да искат издаване на заверен препис и допълнителни екземпляри на документи, издадени от РЗИ- Кюстендил в случай на загубване или унищожаване на документа. Уверение се издава в случаи на поискване от лицата, за дейности и обекти, които се водят в регистрите, водени от РЗИ-Кюстендил.
Описание на услугата
Издаване на заверен препис или допълнителен екземпляр от документ. Съответният административен акт се издава по искане на заинтересованото лице.. Лицата могат да заявяват издаване на заверен препис и допълнителен екземпляр на документи, издадени от Столична регионална здравна инспекция (СРЗИ), в случай на загубване или унищожаване на документа
Заявител:
Всички потребители на административни услуги на РЗИ-Кюстендил (физически или юридически лица).
Необходими документи
Заявление по образец
Документ за платена такса
Начини на заявяване на услугата/издаването на индивидуалния административен акт
Заявлението и прилежащите документи се подават:
на гише в център за административно обслужване;
· с лицензиран пощенски оператор (поща) – заявлението следва да е в оригинал;
· устно в Център за административно обслужване на РЗИ- Кюстендил, за което служител от центъра попълва протокол по образец.
· изпратено на електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя на интернет адрес: rzi@rzi-kn.net
· чрез регистриран от заявителя потребител в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
· по електронен път – чрез Единния портал за достъп до електронно административни услуги, поддържан от Министерство на електронното управление:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/477?cP=1
От друго лице – с приложено писмено пълномощно от заинтересованото лице;
Вътрешен ход на процедурата по предоставяне на услугата / по издаване на индивидуалния административен акт
Заявлението до директора на РЗИ-Кюстендил, заедно с приложения платежен документ се подава писмено или устно в Центъра за административно обслужване (ЦАО), като заявителят избира формата и начина на подаване. Лицата попълват заявление по образец, в което се описва конкретният документ, на който желаят да бъде издаден заверен препис, допълнителен екземпляр. Служител от ЦАО ги регистрира под съответния за услугата номер в Административно информационната система „EVENTIS R7“ и насочва преписката за съответните резолюции от директора на РЗИ – Кюстендил, главния секретар и директора на дирекцията издаваща копие на документа. Директорът на съответната дирекция предоставя на служител от дирекцията постъпилото заявление за изготвяне на заверен препис и допълнителен екземпляр от документ.
При издаване на допълнителен екземпляр на документ се подготвя нов екземпляр, носещ номера на първичния документ. Върху него, в горната дясна част се изписва “ДОПЪЛНИТЕЛЕН ЕКЗЕМПЛЯР” и се представя на директора на РЗИ-Кюстендил или на упълномощено от него лице за подпис. В случаите на приложено копие на издадения документ, служителят от съответната дирекция сравнява приложеният документ с оригинала на документа, съхраняван в архива на Инспекцията. При установяване на съответствие между оригинала и копието на документа се поставя правоъгълен син печат „Вярно с оригинала”, дата, подпис на упълномощено от директора на РЗИ-Кюстендил лице на всички страници на документа. При загубване или унищожаване на документа, служителят от съответната дирекция прави допълнителен екземпляр на оригинала, съхраняван в инспекцията и го представя на упълномощено лице за подпис. В случаите, когато се установи, че срокът на издаденият документ е изтекъл, допълнително се изписва „Валиден до …”. При издаване на заверен препис на експертно решение на ТЕЛК, при загубване или физическо унищожение на ЕР, служителят в РКМЕ прави копие на оригинала съхраняван в МЕД и го заверява, като поставя правоъгълен син печат „Вярно с оригинала - РКМЕ”, дата и подпис на длъжностното лице на всички страници на документа.
На електронно издадено и подписано с КЕП ЕР на ТЕЛК се поставя правоъгълен син печат «Вярно с електронно подписания документ», дата и подпис на длъжностното лице на всички страници на документа.
Начин на предоставяне на резултата от услугата/на индивидуалния административен акт
· на хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване лично, срещу подпис.
· на хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор, като разходите са за сметка на заявителя.
· по електронен път на посочена в заявлението електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис
· на други лица – с приложено изрично писмено пълномощно;
· като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/) .
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Ниво на предоставяне на услугата: 2-ро ниво предоставяне на информация за услугата и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри на адрес: www.rzi-kn в раздел „Административно обслужване“, подраздел „Административни услуги“;
Забележка: "Ниво на предоставяне на услугата" е нивото на развитие, на което се предоставят услугите по електронен път: а) ниво 1: Информация - предоставяне на информация за административни услуги по електронен път, включително начини и места за заявяване на услугите, срокове и такси; б) ниво 2: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри; в) ниво 3: Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация; г) ниво 4: Извършване на услуги от ниво 3, за които е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/477?cP=1
интернет адрес за служебно заявяване: rzi@rzi-kn.net
Вид на услугата: първична
Забележка: 1. "Първична услуга" е административна услуга, която се осъществява в рамките на една географски или функционално обособена администрация като единен процес, започващ със заявление за услугата и приключващ с предоставяне на услугата или постановяване на отказ. 2. "Комплексна услуга" е административна услуга, която се изпълнява като процес, в който достъпът до данни, поддържани от администрациите, се осъществява чрез използване на първични или други комплексни услуги.
средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри