Предмет:
Процедурата регламентира удостоверяване спазването на нормативно установените здравни изисквания при изготвянето и спазването на седмичните учебни разписания на задължителните учебни часове в училищата
Описание на услугата
Извършване оценка на седмичните учебни разписания на задължителните и избираемите учебни часове в столичните училища, съгласно Наредба № 10 от 2014 г. за здравните изисквания при изготвяне и спазване на седмичните учебни разписания. Изготвянето и прилагането на учебните програми трябва да гарантират благоприятни възможности за възприемането на учебния материал при минимална умора и опазване здравето на учениците.
Заявители:
Директори на училища
Начини на заявяване на услугата/издаването на индивидуалния административен акт
Заявлението и прилежащите документи се подават:
на гише в център за административно обслужване;
· с лицензиран пощенски оператор (поща) – заявлението следва да е в оригинал;
· устно в Център за административно обслужване на РЗИ- Кюстендил, за което служител от центъра попълва протокол по образец.
· изпратено на електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя на интернет адрес: rzi@rzi-kn.net
· чрез регистриран от заявителя потребител в Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ) на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/);
· по електронен път – чрез Единния портал за достъп до електронно административни услуги, поддържан от Министерство на електронното управление:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/1350?cP=1
От друго лице – с приложено писмено пълномощно от заинтересованото лице;
Необходими документи:
1. Заявление от директора на училището
2. Седмично разписание на паралелките в училището
3. Документ за платена такса
Вътрешен ход на процедурата по предоставяне на услугата/по издаването на индивидуалния административен акт:
След приемане на документите, служителят от ЦАО извършва регистрация в Административната информационната система (АИС) ЕVENTIS R7 и ги насочва за резолюция по общия ред на документооборота в Инспекцията.
Служител от отдел „Държавен здравен контрол, профилактика на болестите и промоция на здравето” към дирекция „Обществено здраве“, извършва анализ и оценка за съответствие на предоставените данни със здравните изисквания за разпределение на учебните занятия и подготвя необходимата здравна оценка. Оформя протокол, придружително писмо/предписание ако е необходимо/ и представя документите за съгласуване и подпис като електронни документи в АИС ЕVENTIS R7.
Начин на предоставяне на резултата от услугата/на индивидуалния административен акт
· на хартиен носител на гише в центъра за административно обслужване лично, срещу подпис.
· на хартиен носител чрез лицензиран пощенски оператор, като разходите са за сметка на заявителя.
· по електронен път на посочена в заявлението електронна поща, подписано с квалифициран електронен подпис
· на други лица – с приложено изрично писмено пълномощно;
· като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление (https://edelivery.egov.bg/) .
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Ниво на предоставяне на услугата: 4-то ниво - осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси
Забележка: "Ниво на предоставяне на услугата" е нивото на развитие, на което се предоставят услугите по електронен път: а) ниво 1: Информация - предоставяне на информация за административни услуги по електронен път, включително начини и места за заявяване на услугите, срокове и такси; б) ниво 2: Едностранна комуникация - информация съгласно дефиницията за ниво 1 и осигурен публичен онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри; в) ниво 3: Двустранна комуникация - заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация; г) ниво 4: Извършване на услуги от ниво 3, за които е осигурена възможност за електронно връчване и електронно плащане, ако за получаването на електронна административна услуга се дължат такси.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/spetsializirani%20teritorialni%20administratsii/regionalna%20zdravna%20inspektsia/unificirani%20uslugi/1350?cP=1
интернет адрес за служебно заявяване: rzi@rzi-kn.net
Вид на услугата: първична
Забележка: 1. "Първична услуга" е административна услуга, която се осъществява в рамките на една географски или функционално обособена администрация като единен процес, започващ със заявление за услугата и приключващ с предоставяне на услугата или постановяване на отказ. 2. "Комплексна услуга" е административна услуга, която се изпълнява като процес, в който достъпът до данни, поддържани от администрациите, се осъществява чрез използване на първични или други комплексни услуги.
средствата за електронна идентификация и нивото им на осигуреност: онлайн достъп до шаблони на електронни формуляри