Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Канцелария"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Средец, ул. "Славянска" № 1, п.к. 1040
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9237 353, (02)9237 373, (02)9237 377, Телефонните номера са стационарни, на цената на един градски разговор.
Адрес на електронна поща: priemna@justice.government.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на ЗАО "Канцелария" продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време. В ЗАО "Канцелария" се установява различен ред за ползване на почивките, така че да се осигури непрекъсваем режим на работа с потребителите в рамките на обявеното за звеното работно време.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявление по образецЛице, което е вписано като медиатор в Единния регистър на медиаторите (ЕРМ), подава заявление за отписване в ЕРМ по образец, утвърден от министъра на правосъдието.
Заявлението се депозира лично на място в ЗАО "Канцелария", изпраща се чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. София 1040, ул. "Славянска" № 1, или чрез електронно заявление посредством Централизирания електронен портал за медиация.
След внасяне на заявлението, в срок до 30 дни министърът на правосъдието отписва медиатора от Единния регистър на медиаторите (ЕРМ).
Комуникацията с потребителите от 09:00 ч. до 17:30 ч. се извършва писмено, включително по електронен път, и устно, включително по телефон, както следва:
Телефон за контакти: +359 2 9237 387; +359 2 9237 427
Електронна поща: mediatori@justice.government.bg
Посочените телефони са стационарни, на цената на един градски разговор.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
1) Ниво на предоставяне на услугата: Ниво III
2) Интернет адрес, на който се намира информация за услугата: https://mjs.bg/home/index/3394f459-91b4-41c4-906a-13893fc3b0ee
3) Интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://mediation.mjs.bg/
4) Интернет адрес за служебно заявяване: Няма
5) Вид на услугата (първична или комплексна), като в случай че услугата е комплексна, се посочват първичните услуги, от които е съставена: Първична
6) Средства за електронна идентификация – в случаите, когато идентификация се изисква при заявяване, заплащане и/или получаване на електронна услуга: Квалифициран електронен подпис. Автентикацията се извършва чрез интеграция със системата „еАвтентикация“ на МЕУ.
7) Ниво на осигуреност на средствата за електронна идентификация: Значително.
Срокът за предоставяне на услугата е 30 дни.
Информацията за отписването е публична и достъпна чрез Централизирания електронен портал за медиация.
Заповедта за отказ за отписване може да се обжалва в 14-дневен срок по реда на АПК.
Органът, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата и пред който се обжалва индивидуален административен акт е Административен съд по постоянен адрес или седалище на посочения в акта адресат, съответно адресати. При постоянен адрес или седалище в чужбина: Административен съд - гр. София.
Не се заплаща за услугатаЗа услугата не се заплаща такса.