Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Главна дирекция "Регистри"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Слатина, ул. "Елисавета Багряна" № 20, п.к. 1111
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)9486156
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Съгласно заповед.
Издаване на справки за вписани в регистъра обстоятелстваВсеки може да извършва справка за наличието или липсата на вписано обстоятелство в регистър БУЛСТАТ. Справките може да се извършват по:
1. името или ЕИК, съответно ЕГН на субектите по чл. 3;
2. фирмено дело/година/окръжен съд;
3. всяко вписано обстоятелство, както и за свързаност на субектите.
Всеки може да иска писмени справки за вписани обстоятелства по чл. 8, ал. 1 срещу заплащане на държавна такса, определена с Тарифата за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията. Писмените справки се извършват по критерии, заявени писмено в службата по регистрацията при наличието на техническа възможност за това.
Закон за регистър БУЛСТАТ
Тарифа за държавните такси, събирани от Агенция по вписванията
За услугата се заплаща таксаЗа търсене и предоставяне на справки от регистър БУЛСТАТ за повече от един субект се събират такси, както следва:
Таксата се определя по формулата:
Т = (Кт x 1 + Бс x (0,10 + Хс x 0,20)) x Кб,
където:
Кт е броят на критериите за търсене;
Бс - броят на субектите, отговарящи на критериите на търсене;
Хс - броят на характеристиките на субект, отговарящ на критериите на търсене;
Кб - коефициентът, определен от броя на субектите, отговарящи на критериите на търсене, определен съгласно таблицата:
Брой субекти, отговарящи на критериите на търсене |
Коефициент |
От 0 до 50 |
1.5 |
От 51 до 100 |
1 |
От 101 до 500 |
0.3 |
От 501 до 1000 |
0.25 |
От 1001 до 3000 |
0.2 |
От 3001 до 5000 |
0.2 |
От 5001 до 10 000 |
0.08 |
От 10 001 до 20 000 |
0.04 |
Над 20 001 |
0.03 |
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
По електронен път