Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документи1. Придружително писмо и опис на предоставената документация;
2. Заявление по образец;
3. Копие на етикета на ПРЗ от дъравата членка попроизход и превод на български език;
4. Прек т на етикет на ПРЗ за пускане на пазара и употреба;
5. Информационен лист за безопасност;
6. Документ за платена такса
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
За услугата се заплаща ценаЧл. 10, ал. 4 - за пускане на пазара и употреба на ПРЗ за паралелна търговия - допустимост на заявлението- 400 лв. ; - разглеждане на представената документация и доклад за оценка на ПРЗ на СПРЗ - 300 лв;
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта