Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес

      Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 95; чл. 98
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Срок за предоставяне:
    • 7 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Финанси, бюджет и административно обслужване"
Адрес: обл. София, общ. Пирдоп, гр. Пирдоп, град Пирдоп, площад Тодор Влайков №2, п.к. 2070
Код за междуселищно избиране: 07181
Телефон за връзка: (07181)5242
Факс: (07181)5701
Адрес на електронна поща: obshtina@pirdop.egov.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, стандартно работно време - 8 часа, въведено е гъвкаво работно време в ЦУИГ
Изисквания, процедури, инструкции Заплащане