Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугатаЗаявлението се попълва в програмен продукт в Информационния център на общината и се входира. Част от придружаващите документи /Справка за професионална и езикова квалификация и Формуляр за определяне на категорията/ също се попълват в програмния продукт. Останалите подадени документи се преглеждат от администрацията за допустимост.
Документ за платена такса
Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация - разрешение за ползване или Акт 16 /за ЮЛ/
Заявление /попълва се и се входира в програмен продукт в Общински информационен център/
Копие от договор за наем /за ЮЛ и ФЛ/
Копие от документи за собственост /за ЮЛ и ФЛ/
Копие от документи, удостоверяващи профес. и езикова квалификация на управителя на туристическия обект /за ЮЛ/
Нотариално заверено изрично пълномощно /в случите на искане от други лица/
Справка зо професионална и езикова квалификация на персонала на обекта /за ЮЛ, попълва се в програмен продукт на ИЦ/
Формуляр за определяне на категорията /попълва се в програмен продукт на ИЦ - за ФЛ и ЮЛ/
Тарифа за таксите, които се събират в системата на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма по Закона за подземните богатства
За услугата се заплаща таксаУслугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път