Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, регистрация и гражданско състояние на населението"
Адрес: обл. Бургас, общ. Несебър, гр. Несебър, ул.Еделвайс №10, п.к. 8230
Код за междуселищно избиране: 0554
Телефон за връзка: (0554)29377
Адрес на електронна поща: d.nikolova@nesebar.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
Заявление свободен текст- Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
- Искането се подава лично от заинтересования или от упълномощено от него лице, с нотариално заверено пълномощно до директор на дирекция АГУП в Центъра за административно обслужване. Към него се прилагат следните документи:
- Документ за собственост
- Копие от действаща регулация или проектна регулация /от техническата служба към съответния район/
- Копие от предходна скица
- Декларация по чл. 43 от АПК от заявителя, че не е постигнато съгласие със собствениците на имоти, през които иска учредяване право на преминаване
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице)
Срок за предоставяне: 30 дни
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксасъгласно наредба на ОбС Несебър
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път