Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно правно обслужване и финанси"
Адрес: обл. Силистра, общ. Алфатар, гр. Алфатар, ул. Йордан Петров 6, п.к. 7570
Код за междуселищно избиране: 08673
Телефон за връзка: 086811610
Факс: 086811646
Адрес на електронна поща: obshtina_alfatar@abv.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00-13-00 В обедната почивка е осигурен дежурен служител за административно обслужане
ПроцедуриИздаване на удостоверение за вписване в регистъра на населението
Необходими документи за предоставяне на услугата:
1. Искане /по образец/;
2. Документ за самоличност и/или нотариално заверено изрично пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на искането/;
3. Документ за платена такса.
Процедура по предоставяне на услугата:
- Прием на искането с приложените документи в АПОН или по обявените начини;
- Проверка на базите данни в информационната система;
- Проверка за извършено плащане по услугата;
- Изготвяне на удостоверението;
- Получаване на удостоверението по заявения начин.
Начини на заявяване на услугата:
- в АПОН;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. Алфатар, ПК 7570, ул. „Йордан Петров“ № 6;
- на електронна поща със заявление подписано с електронен подпис: obshtina_alfatar@abv.bg;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Средства за електронна идентификация и ниво на осигуреност:
Ниво на осигуреност – високо;
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Начини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице в АПОН;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 7.00 лв. / 3.58 €Пояснение за такса/цена:
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:
Банкова сметка и код за плащане:
Банкова сметка на община Алфатар - банка ПИБ АД - BG69FINV91508416653 673
Код за вид плащане: 448007 - такси за административни услуги
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път