Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Казанлък, гр. Казанлък, бул. Розова долина 6 - ЦАО, п.к. 6100
Код за междуселищно избиране: 0431
Телефон за връзка: 98248 стационарен, съгласно абонаментния план
Адрес на електронна поща: mayor@kazanlak.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване
- Заявление пo образец
Към заявлението се прилагат документи, удостоверяващи настъпилата промяна.
При процедура промяна на вписани обстоятелства, определената категория на туристическия обект се запазва. Издава се ново удостоверение (с отразени променени обстоятелства, заявени от лицето). При получаване на новото удостоверение, лицето връща предходно издаденото.
Вписванията в Националния туристически регистър се извършват служебно от оправомощени от кмета на община Казанлък длъжностни лица. В НТР се водят всички изменения на вписаните обстоятелства.
Не се извършва промяна на вписаните обстоятелства в Националния туристически регистър (НТР) при промяна във вида на туристическия обект. В тези случаи категорията на туристическия обект се прекратява и се определя нова по реда на чл.129 от Закон за туризма.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 150 лв.За вписване в НТР на настъпили промени в обстоятелствата за категоризирани обекти и регистрирани лица се събира такса , съгласно „Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма“, приета с ПМС № 355 от 15.12.2016 г. (обн. ДВ, бр. 102 от 23.12.2016 г.)
Таксата включва и издаването на категорийна символика – удостоверение, отразяващо променените обстоятелства.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта