Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Шумен, общ. Шумен, гр. Шумен, бул. "Славянски" № 30, п.к. 9700
Код за междуселищно избиране: 054
Телефон за връзка: (054)869 985
Факс: (054)863 562
Адрес на електронна поща: oashumen@oblastshumen.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, Център за административно обслужване работи без прекъсване от 08:00 до 17:30 ч.
Стационарен платен телефон (според индивидуалния тарифен план на потребителя) 054 862785.
кратко описаниеПри заявен интерес от страна на физически и/или юридически лица администрацията предоставя заверени копия от договори, заповеди и други документи, налични в архив "Държавна собственост".
заявяване на услугата- Със заявление в Центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в Центъра за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
необходими документи- Документи, които удостоверяват правен интерес на заявителя (съдебно удостоверение, документ за собственост, удостоверение за наследници и др.)
проверка за редовност на исканетоПроверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап.
При непълна преписка на Заявителя се изпраща съобщение/писмо за отстраняването им. Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява
създаване на резултатСлед обстоятелствена проверка на предоставените документи се издават заверени копия от договори, заповеди и други документи от интерес на физическите и юридическите лица от архив „Държавна собственост“.
начин на получаване на резултата от услугатаДокументът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от Центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Като електронен документ в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Административнопроцесуален кодекс
Закон за държавната собственост