Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2127 Приемане и обработка на заявления за изготвяне на предложения до общинския съвет за отпускане на персонални пенсии

      Приемане и обработка на заявления за изготвяне на предложения до общинския съвет за отпускане на персонални пенсии
  • На основание на:
    • Наредба за пенсиите и осигурителния стаж (обн., ДВ, бр. 21 от 17.03.2000 г., в сила от 1.01.2000 г.) - чл. 7, ал. 4, т. 3, във връзка с
    • Кодекс за социално осигуряване - чл. 92
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Кмет на община
  • Срок за предоставяне:
    • 30 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Стопански и хуманитарни дейности"
Адрес: обл. Плевен, общ. Долни Дъбник, гр. Долни Дъбник, ул. Хр.Янчев 59, п.к. 5870
Код за междуселищно избиране: 06514
Телефон за връзка: (06514)2504, (06514)2015, (06514)2445
Факс: (06514)2070
Адрес на електронна поща: dolnidabnik@dolnidabnik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, ЦАО работи без обедна почивка
Дирекция "Финанси и бюджет"
Адрес: обл. Плевен, общ. Долни Дъбник, гр. Долни Дъбник, ул. Хр.Янчев 59, п.к. 5870
Код за междуселищно избиране: 06514
Телефон за връзка: (06514)2052
Факс: (06514)2070
Адрес на електронна поща: dolnidabnik@dolnidabnik.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, ЦАО работи без обедна почивка
Изисквания, процедури, инструкции Нормативна уредба Заплащане