Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, документи, процедуриНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец за издаване на дубликат на удостоверение за определен вид и категория на туристически обект на основание чл. 145, ал. 1 от Закона за туризма на туристическият обект;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Удостоверение за актуална съдебна регистрация на лицето или копия от документи, удостоверяващи, че юридическото лице има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност-оригинал или заверен препис;
Удостоверение, че лицето не е в процедура по ликвидация или несъстоятелност – оригинал или заверен препис; /По служебен път/
Копия от документи за собственост на обекта;
Копие от договора за наем или друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта;
Декларация за обстоятелствата при които е унищожено или изгубено удостоверението за определен вид и категория на обекта или удостоверението за регистрация на стая/апартамент за гости;
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
След проверка на подадените документи се пристъпва към изпълнение на услугата
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Адрес: гр. Балчик – П.К.9600, пл. „Кап. Георги Радков” №1 (ТИЦ „Мелницата“)
Телефон за връзка: (0579)72023; 0895554150; 0895554206
Работно време: Зимно работно време, от 08:00 до 16:30
Лятно работно време, от 09:00 до 18:00
Обедна почивка от 12.00 до 12.30
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.Сроковете за извършване на услуга започват да текат от деня на подаване на необходимите документи и заплащане на таксата или цената за нея.
Банкова сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315
BIC код на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
Код на плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път