Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Хуманитарни дейности, програми и проекти"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: hdpp@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, В дирекцията е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване.
Работното време е всеки делничен ден с изключение на официалните празници.
В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони:
- 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel);
- 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеПодава се заявление по образец и се прилагат необходимите документи.
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в центъра за административно обслужване на Община Ветово на адрес: 7080, гр. Ветово, ул. Трети март №2.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2127?mId=419&cP=1&q=%D0%BF%D0%B5%D0%BD%D1%81%D0%B8%D0%B8
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НОИ или на НАП на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: uslugi@vetovo.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Ветово: 7080, гр. Ветово, ул. Трети март №2.
5. Устно, на гише в звено за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на място в звеното за идминистративно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в звеното за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявител:Лицето, за което се отнася, негов аконен представители, упълномощено лице.
Заявителят удостоверява самоличността си с документ за самоличност.
Необходими документи:1. Документ за самоличност.
2. Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице). Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
3. Заявление по образец, което включва мотивите за отпускане на персоналната пенсия, данни за самоличността на лицето и за гражданското му състояние.
4. Разпореждане на длъжностното лице по чл. 98, ал. 1 от КСО, с което се отказва отпускането на пенсия; когато няма постановено такова разпореждане, лицето представя документи, установяващи липса на основание за отпускане на друг вид пенсия, или декларация, че няма достатъчно положен осигурителен стаж.
5. Декларация за семейно положение и за годишния доход на член от семейството, включително от друга държава, за 12 месеца преди датата на подаване на заявлението в кметството/общината или в общинския съвет и документите, удостоверяващи този доход.
6. Декларация от лицето, че получава/не получава пенсия, изплащана от друга държава.
7. За лицата по чл. 7, ал. 2, т. 2 от Наредбата за пенсиите и осигуителния стаж - документ от общината (кметството), че са родили и отгледали 5 и повече деца до 18-годишната им възраст, че не са били лишавани или ограничавани родителските им права и че децата не са били настанявани в държавни заведения за отглеждане за срок, по-голям от една година, освен по здравословни причини.
8. За лицата по чл. 7 ал. 2, т. 3 от Наредбата за пенсиите и осигуителния стаж - решение на ТЕЛК (НЕЛК), удостоверяващо, че болният за целия 10-годишен период е бил с трайно намалена работоспособност/вид и степен на увреждане над 90 на сто, който постоянно се е нуждаел от чужда помощ.
9. за лицата по чл.7, ал. 2, т. 2 и 3 от Наредбата за пенсиите и осигуителния стаж - документ за придобит действителен осигурителен стаж не по-малко от 3 години.
Получаване на резултат от услугата:
След проверка на подадените документи ще бъде изготвено предложение до Общински съвет-Ветово, който ще разгледа Вашето заявление и ще излезе с решение, дали то да бъде внесено в Министерски съвет.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво III-двустранна комуникация;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.vetovo.bg;
в) интернет адрес за служебно заявяване - неприложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.
Кодекс за социално осигуряване (Загл. изм. - ДВ, бр. 67 от 2003 г.)
Наредба за пенсиите и осигурителния стаж