Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, указанияНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Скица – копие от кадастралния план;
Материали и данни от геодезическите измервания в цифров и графичен вид.
Скица – проект за изменение на кадастралния план в цифров и графичен вид.
Документ за собственост или друго вещно право върху недвижимия имот(по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Заповед за допускане
Окомплектован проект за ПУП
Съгласувано задание по чл. 125 ал. 6 и 7 от ЗУТ
Документи за съгласуване на проекта.
Други документи удостоверяващи основанието за исканото изменение.
Пълномощно, ако заявителят е упълномощен
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявлението и приложените документи;
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към отдел „Териториално селищно устройство”;
Обявяване на ПУП на заинтересованите лица и публикуване на интернет страницата на общината;
Разглеждане и приемане на ПУП от Експертния съвет по устройство на територията на общината;
Изготвяне на Заповед за одобряване на подробен устройствен план;
Обявяване на одобрения ПУП на заинтересованите лица и публикуване на интернет страницата на общината;
Получаване на документите по избран от заявителя начин.
*Подробният устройствен план се одобрява с решение на общинския съвет по доклад на кмета на общината в едномесечен срок след приемането на проекта за подробен устройствен план от експертен съвет. Решението се изпраща в 7-дневен срок за обнародване в "Държавен вестник".
По този ред се одобряват и проектите за подробни устройствени планове на селищните образувания с национално значение и за линейните обекти на техническата инфраструктура извън границите на населените места и селищните образувания.
Подробният устройствен план в обхват до един квартал, а за поземлени имоти извън границите на населени места и селищни образувания, включително за необходимите за тях елементи на техническата инфраструктура, се одобрява със заповед на кмета на общината в 14-дневен срок след приемането на проекта за подробен устройствен план от общинския експертен съвет. Заповедта се съобщава на заинтересуваните лица при условията и по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща такса1) извън урбанизирана територия- 60 лв./дка, но не
под 200 лв./имот
2) в урбанизирани територии- 200 лв./ ПИ- УПИ - нов (при прил. на чл.134(2)т.2 ЗУТ, не се таксуват засегнатите УПИ)
3) Разглеждане, обявяване и одобряване на ПУП - План-схеми на лин. инфрастуктура по чл. 108, ал.2 ЗУТ.- 200лв/ схема
4) Разглеждане, обявяване и одобряване на ПУП- парцеларен план- 100 лв./км, но не под 300 лв./трасе
Банкова сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315
BIC код на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
Код на плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път