Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2016 Издаване на удостоверение за наследници

      Издаване на удостоверение за наследници
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1; чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 5, т. 2
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 1
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 9; чл. 10; чл. 11; чл. 12
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Служител ГРАО
  • Срок за предоставяне:
    • веднага или от 1 до 14 дни според наличието на данни в системата. При необходимост от издаване на служебни удостоверения от други общински администрации или трудности при изясняване на факти и обстоятелства – до 30 дни, съгласно Административнопроцесуалния кодекс.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • до промяна на данните
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Кмет на община
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    •  Индивидуалните административни актове, издадени от Кмета на общината, могат да  бъдат обжалвани по административен ред пред Областния управител на област Бургас или      директно по съдебен ред пред Административен съд – Бургас, по реда на Административно-процесуалния кодекс в 14-дневен срок след съобщаването. В 3-дневен срок Кметът на  общината е длъжен да окомплектова и изпрати до Административен съд Вашата жалба, цялата преписка, включително и оспорвания акт, като Ви уведоми за това.

  • Ограничения и условности:
    • При смърт на наследодателя преди създаване на системата ЕСГРАОН (починал без ЕГН) се извършва подробна проверка в Семейните регистри. Ако някой от починалите наследници е имал постоянен адрес в друга община и служителят няма  данни за неговите наследници, изисква служебно същите от съответната общинска администрация по реда на Административно-процесуалния кодекс.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Бургас, общ. Карнобат, гр. Карнобат, бул. "България" № 12, Център за административно обслужване, п.к. 8400
Код за междуселищно избиране: 0559
Телефон за връзка: 29163 - Деловодство ЦАО, стационарен телефон, на цената на един градски разговор, 29151 - ГРАО (ЦАО), стационарен телефон, на цената на един градски разговор
Факс: (0559)27165
Адрес на електронна поща: karnobat@mail.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка на общинска администрация от 12:30 до 13:30 ч. Работно време на Център за административно обслужване от 08:30 ч. до 17:30 ч., без прекъсване.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане