Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20279, (0331)20278, (0331)20349, (0331)20235
Адрес на електронна поща: p.kovacheva@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Лично в Информационния център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2- стая201- „Дежурен инспектор” – сектор „Местни данъци”;
Чрез упълномощен представител в Информационния център (ИЦ)) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2- стая201- „Дежурен инспектор” – сектор „Местни данъци”;
Устно и лично в Информационния център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2- стая201- „Дежурен инспектор” в сектор „Местни данъци”, когато услугата се предоставя веднага от АИС
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Документ за самоличност /пълномощно/;
2. Искане за издаване на удостоверение;
3. Квитанция за платена такса;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Регистрация на преписка в деловодството
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец ИИСДА2395, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС :
1.1. Вид документ
1.2. Заявител
1.3. Регистрационен индекс 6601 за юридически лица и за физически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. От менюто на АИС се избира вида на услугата, срока на услугата
1.6. Когато формулярите са подадени чрез лицензиран пощенски оператор, те се завеждат в съответния регистър, като в поле “Начин на подаване” се отбелязва начинът на получаване. Върху формуляра на декларацията се записва издадения Вх.№ и датата на получаване
1.7. Краен срок - автоматично се зарежда крайния срок за изпълнение на услугата съгл. ДОПК.
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. На заявителя се предоставя входящ номер с указан срок за изпълнение до..
Когато формулярите са подадени чрез лицензиран пощенски оператор, те се завеждат в съответния регистър, като в поле “Начин на подаване” се отбелязва начинът на получаване. Върху формуляра на декларацията се записва издадения Вх.№ и датата на получаване.
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 2.50 лв. / 1.28 €
За бърза услуга 5.00 лв. / 2.56 €
За експресна услуга 7.00 лв. / 3.58 €
Сметка за внасяне на местни данъци,такси, услуги, наеми и др. IBAN-BG32BPBI81708458512401 BIC-BPBIBGSF на Юробанк България АД
С код за административни услуги 44 80 07
Таксата е определена на основание: Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на права и услуги на територията на община Асеновград – приложение №1 раздел IV т.2.6
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път