Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документи1. Копие от диплома за завършено висше образование по специалността „Ветеринарна медицина“
2. Копие на приложение към дипломата, в случаите, когато приложението съдържа информация за хорариума на изучаваните учебни дисциплини или копие на академична справка за придобитата квалификация, в случаите, когато приложението към дипломата не съдържа информация за хорариума на изучаваните учебни дисциплини
3. Копие от документ за самоличност
4. Удостоверение от университет за съответствие на учебния план с Директива 2005/36/ЕО от 07.09.2005г., Приложение V.4, точка 5.4.1
5. Документ от съответната областна колегия на Български ветеринарен съюз за регистрираните ветеринарни лекари за периода след 01.05.2008 г. за наличие или липса на наложени административни и/или дисциплинарни наказания, свързани с упражняването на ветеринарномедицинска професия
6. Документ за идентичност на имената на лице с различни имена
7. Документ за трудов стаж /трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка и/или УП-3 за работещи към момента на подаване на заявлението/
8. Документ от работодател/и, удостоверяващ, че не са налагани административни и дисциплинарни наказания, за периодите, през които лицето е работило при съответния работодател
9. Свидетелство за съдимост
10. Декларация, подписана от лицето, на което ще се издаде съответното удостоверение или удостоверения, че срещу него към датата на подаване на заявлението до изпълнителния директор на БАБХ, няма започнати производства от органите на съда, прокуратурата и следствието, както и че срещу него няма образувани изпълнителни дела
11. Декларация, подписана от лицето, на което ще се издаде съответното удостоверение или удостоверения, че не са му налагани административни и дисциплинарни наказания, по предвидения в закона ред, както и че няма наложени временни такива
12. Декларация, подписана от лицето, на което ще се издаде съответното удостоверение или удостоверения, че не му е отнето правото да упражнява професията “ветеринарен лекар”
13. Декларация, подписана от лицето, на което ще се издаде съответното удостоверение или удостоверения, че не е упражнявал професията “ветеринарен лекар” от датата на завършване на образованието си до датата на подаване на заявлението
14. Документ за платена такса за издаване на удостоверение/я, съгласно чл. 59 от Тарифа за таксите, които се събират от Българската агенция по безопасност на храните
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 60 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта