Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно и информационно обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Студентски, Студентски град, блок № 5, п.к. 1700
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)868 7583
Факс: (02)868 7014
Адрес на електронна поща: rajon@studentski-so.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Правно обслужване и човешки ресурси"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Студентски, Студентски град, блок № 5, етаж 4, стаи №№ 404, 410 и 419, п.к. 1700
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)8687584, (02)8733923, (02)8683325
Адрес на електронна поща: rajon@studentski-so.org
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Приемно време: Четвъртък от 13,00 часа до 16,00 часа и Петък от 09,00 часа до 12,00 часа
Издаване на удостоверения за настойничество и попечителствоИздаване на удостоверения за настойничество и попечителство (учредено по реда на чл. 155 от СК и по право - по чл. 173 от СК)
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- заявление (по образец);
- декларация (в случаите, когато родители са законни настойници/ попечители);
- копие от съдебно решение;
- други.
Начини на заявяване на услугатаНачини на заявяване на услугата:
- на гише в Център за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на адрес: гр. София, Студентски град, блок № 5, п.к.1700
- на електронна поща с заявление подписано с електронен подпис: rajon@studentski-so.org;
- чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги: www.egov.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване*: https://edelivery.egov.bg/;
*При подаване чрез Системата за сигурно електронно връчване е необходимо да имате предварителна регистрация.
Информация за предоставяне на услугата по електронен пъИнформация за предоставяне на услугата по електронен път:
Заявлението подадено по електронен път задължително се подписва с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Средства за електронна идентификацияСредства за електронна идентификация:
Ниво на осигуреност – високо;
Средство за идентификация – Квалифициран електронен подпис (КЕП)
Начини на получаване на резултата от услугатаНачини на получаване на резултата от услугата:
- Лично или чрез упълномощено лице на гише в Център за административно обслужване;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели.
Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
- като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
- като вътрешна куриерска пратка;
- като международна препоръчана пощенска пратка;
- По електронен път на електронна поща;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;