Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Хуманитарни дейности, програми и проекти"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: hdpp@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, В дирекцията е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване.
Работното време е всеки делничен ден с изключение на официалните празници.
В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони:
- 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel);
- 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно, правно и информационно обслужване"
Адрес: обл. Русе, общ. Ветово, гр. Ветово, ул. Трети март №2, п.к. 7080
Код за междуселищно избиране: 08161
Телефон за връзка: (08161)2253, 0 800 900 44
Адрес на електронна поща: vetovo@vetovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Във всички звена, предоставящи административни услуги, е въведен режим на ползване на почивките, който осигурява непрекъснатост на административното обслужване на физически и юридически лица. В работно време може да се свържете със служители в дирекцията на телефони: - 08161/22-53(централа) - телефонът е стационарен и обажданията към него се таксуват съгласно тарифния Ви план за обаждания към Йеттел България(Yettel); - 0 800 900 44(централа) - телефонът е безплатен.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Заявяване на услугата:Подава се заявление по образец, съгласно Приложение № 5 от Наредбата за административното обслужване и се прилагат необходимите докумети.
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в звеното за административно обслужване.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi%20na%20uslugi/obshtinski%20administratsii/unificirani%20uslugi/2012?mId=419&cP=1&q=2012
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НОИ на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: vetovo@vetovo.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Ветово: 7080, гр. Ветово, ул. Трети март №2.
5. Устно, на гише в звено за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на място в звеното за идминистративно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в звеното за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявител:Лицето, за което се отнася, законните му представители, както и упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице.
Необходими документи:
- Заявление по образец;
- Лична карта(или паспорт) - за българските граждани, или документ за самоличност или пребиваване по чл.4, ал.2 и 3 от Закона за българските лични документи - за чуждите граждани;
- Копие на нотариално заверено пълномощно (когато заявлението не се подава лично от заинтересованото лице). Задължително се представя оригинал на пълномощно за сверяване от служителя, приемащ заявлението.
- Документ за настойничество или попечителство (ако е приложимо и в случай, че не е издаден от Община Ветово);
- Копие от експертно решение на ТЕЛК/ДЕЛК/НЕЛК (сверява се с оригинала при подаване на документите) - представя се в случай, че не може да бъде извършена служебна справка;
- Актуална цветна снимка на лицето с увреждания - паспортен формат.
Резултат от услугата и получаванеЩе Ви бъде издадена карта за преференциално паркиране на МПС, обслужващи хора с трайни увреждания, която трябва да се признава във всички държави от ЕС.
Резултатът от услугата - готовата карта - може да получите по един от следните, посочени при заявяването начини:
- Лично от звеното за административно обслужване;
- Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя);
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:а) ниво на предоставяне на услугата - Ниво III Двустранна комуникация – заявяване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна идентификация на потребителите, освен ако със закон се допуска предоставяне на електронна административна услуга без идентификация;
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: www.vetovo.bg;
в) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
г) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
д) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.
Закон за движението по пътищата