Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Добрич, общ. Балчик, гр. Балчик, пл."21-ви септември" № 6, п.к. 9600
Код за междуселищно избиране: 0579
Телефон за връзка: 070018708
Адрес на електронна поща: grao@balchik.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 16:30, почивка 30 минути, като е осигурено непрекъснатост на процеса за обслужване на гражданите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Изисквания, процедури, указания
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документ за собственост /нотариален акт, договор за покупко-продажба, ОПС и др./ (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Скица, издадена от Служба по геодезия, картография и кадастър - гр. Добрич.
За земеделски имоти с влязъл в сила ПУП - Решение от ОД „Земеделие и гори“ - гр. Добрич, за промяна на предназначение на земеделска земя.
Нотариално заверено съгласие при съсобственост на имота.
Удостоверение за наследници /при необходимост/.
Нотариално заверено съгласие от собствениците на съседен имот при строеж на имота и регулационна граница, когато застрояването не е по одобрен ПУП.
Информация за съществуващите обекти в имота.
Платена такса за техническата услуга.
*За обекти на техническата инфраструктура не се издава виза за проектиране.
*За строежите по чл.12, ал.3; чл.41, ал.2 ; чл.50; чл.51; чл.58; чл.59; чл.133,ал.6 и чл.134, ал.6, както и за обекти, недвижими културни ценности, издаването на виза е задължително. За тези строежи визата за проектиране се съобщава на заинтересуваните лица по чл. 131 от ЗУТ.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Център за административно обслужване , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи;
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване за изпълнение към отдел „Териториално селищно устройство”;
Изчертаване на скица (извадка) от действащия Подробен устройствен план;
Изготвяне на скицата;
Подготвяне и подписване на визата за проектиране от главния архитект;
Получаване на скицата по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 40.00 лв. / 20.45 €
Банкова сметка на Община Балчик: BG38 UNCR 9660 84 9750 3315
BIC код на УниКредит Булбанк: UNCRBGSF
Код на плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път