Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел УПРАВЛЕНИЕ НА ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ
Адрес: обл. Пазарджик, общ. Септември, гр. Септември,
Код за междуселищно избиране: 03561
Телефон за връзка: (03561)7035
Факс: (03561)7779
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Стандартно
Заявяване Заявителят подава заявление в свободен текст.
Необходими документи 1. Заявление за издаване на заверено копие, съдържащо личните данни на заявителя и местонахождението на имота (квартал, парцел, пл. номер); В заявлението се посочва и от какво е породена необходимостта от извършване на справката.
2. Документ за платена такса
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Начини на получаване на резултата от услугата1. Лично от Информационния център (ИЦ)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Закон за общинската собственост
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 8.00 лв. / 4.09 €
За бърза услуга 15.00 лв. / 7.67 €
За експресна услуга 25.00 лв. / 12.78 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път