Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Европейски програми, общинска собственост, ТСУ и инфраструктура, икономически, социални дейности и устойчиво развитие"
Адрес: обл. София, общ. Пирдоп, гр. Пирдоп, град Пирдоп, площад Тодор Влайков №2, п.к. 2070
Код за междуселищно избиране: 07181
Телефон за връзка: (07181)5242
Факс: (07181)5701
Адрес на електронна поща: obshtina@pirdop.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, стандартно работно време - 8 часа, без прекъсване.
Необходими документи- Заявление по образец
-Документ за собственост, когато отсичането се извършва в частен имот
-Скица на имота
- Документ за платена такса
Процедура по предоставяне на услугата Оглед на място
-заповед за отсичане на кмета на Община Пирдоп
маркиране на дървесината от служител на Общинско звено „Гора“
- издаване на превозен билет
Начин на получаване-лично от звеното за административно обслужване;
-чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
-по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за опазване на селскостопанското имущество
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За бърза услуга 5 лв.
За експресна услуга 5 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта