Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административна"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София,
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)(02) 9238363 9238221 9238354
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка от 12.00 до 12.30 отдел "Деловодно обслужване и дигитален архив" работи с граждани от 08.00 до 19.00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Етап 11. Документ за собственост.
2. Удостоверение за наследници.
3. Скица на имота, издадена от компетентната институция.
4. Мотивирано предложение за ПУП.
5. Предварителен договор с нотариално заверени подписи /когато с изменението на плана за регулация се променят границите на УПИ/ за прехвърляне на правото на собственост на съответните части от имотите /чл. 15, ал. 3 от ЗУТ/.
6. Задание /за случаите по чл. 124Б от ЗУТ/.
7. Комбинирана скица за пълна или частична идентичност между кадастрална карта/кадастрален план и действащ план за регулация /чл. 16, ал. 3 от ЗКИР/.
8. Вносна бележка или платежно нареждане за внесена такса.
9. Други
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 100 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път