Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административна"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София,
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: (02)(02) 9238363 9238221 9238354
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка от 12.00 до 12.30 отдел "Деловодно обслужване и дигитален архив" работи с граждани от 08.00 до 19.00
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Етап 11. Документ за собственост.
2. Удостоверение за наследници.
3. Скица на имота, издадена от компетентната институция.
4. Мотивирано предложение за ПУП.
5. Предварителен договор с нотариално заверени подписи /когато с изменението на плана за регулация се променят границите на УПИ/ за прехвърляне на правото на собственост на съответните части от имотите /чл. 15, ал. 3 от ЗУТ/.
6. Задание /за случаите по чл. 124Б от ЗУТ/.
7. Комбинирана скица за пълна или частична идентичност между кадастрална карта/кадастрален план и действащ план за регулация /чл. 16, ал. 3 от ЗКИР/.
8. Вносна бележка или платежно нареждане за внесена такса.
9. Други
Закон за устройството на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 100.00 лв. / 51.13 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път