Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес на обслужване
Преглед на заявлението и необходимата документация
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документ за собственост на поземления имот или учредено право на строеж, (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Части от строителните книжа /ако има такива/.
Нотариално заверена декларация за времето на извършеното строителство или др. документи удостоверяващи времето на извършеното строителство;
Скица на поземления имот /урегулиран или неурегулиран/ от стар кадастрален план.
Скица, издадена от Служба по геодезия, картография и кадастър с нанесени постройки в имота.
Становище на инженер-конструктор и Геодезическа снимка;
Разрешение или Становище по реда на чл. 96, ал. 4 от ЗУТ;
Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
Декларация за съгласие от засегнатите лица при намалени отстояния;
Други документи свързани с допустимостта на извършеното строителство (при необходимост);
Документ за платена такса.Необходими документи:
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи;
Регистриране на заявлението и предоставяне на входящ номер;
Пренасочване на преписката към гл. архитект;
Изготвяне на удостоверение за търпимост, ако строежът отговаря на изискванията;
Получаване на документа по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 400.00 лв. / 204.52 € За заявяване на услугата по електронен път се заплаща такса 380.00 лв./ 194.29 €
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път