Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес на обслужване
Преглед на заявлението и необходимата документация и информация
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документ за собственост(по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Удостоверение за наследници /при необходимост;
Копие от Разрешение за строеж;
Копие от протокол за линия и ниво – заверен по нива;
Копие от акт - образец 14 за приемане на конструкцията;
Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво /Приложение 2/.
Заверена заповедна книга.
Платена такса за административната услуга;
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Информационен център, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявлението и приложените документи.
Регистриране на заявлението и предоставяне на входящ номер;
Пренасочване на преписката към отдел Устройство на територията
Извършване на проверка на място за посочения строеж и строителните книжа и констативни протоколи;
Изготвяне и подписване на документа;
Получаване на документа по избран от заявителя начин
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50.00 лв. / 25.56 €за физически лица - 50.00 лв./25,56 €
За юридически лица - 200.00 лв./102,26 €
При електронно заявяване таксите са за физически лица - 45.00 лв./23.00 €
За юридически лица - 180.00 лв./92.03 €
Технически услуги
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път