. Наименование на административната услуга и уникален идентификатор съгласно Регистъра на услугите: 2123 Издаване на дубликат на удостоверение за определен вид и категория на туристически обект.
2. Правно основание за предоставянето на административната услуга/издаването на индивидуалния административен акт: чл. 145 от Закона за туризма.
3. Орган, който предоставя административната услуга/издава индивидуалния административен акт /в случаите на възлагане – служителите, които издават индивидуалния административен акт/: Кметът на община Пирдоп или оправомощено от него длъжностно лице.
4. Информация за центъра за административно обслужване:
адрес: гр. Пирдоп, пл. Тодор Влайков 2
телефон за връзка: (07181) 5240
работно време: от 08:00 ч. до 17:00 ч. в делнични дни без прекъсване
5. Процедура по предоставяне на административната услуга /издаване на индивидуалния административен акт, срокове, изисквания и необходими документи /в случай че документ се издава от административен орган, се посочва и органът/:
- Заявлението по образец за издаване на дубликат на удостоверение за определен вид и категория на туристически обект на основание чл. 145, ал. 1 от Закона за туризма на туристическият обект се подава в Център за административно обслужване или по електронен път от заинтересованото или от упълномощено от него лице до кмета на община Пирдоп. Към него се прилагат описаните образци на документи, както и следните документи:
- декларация за обстоятелствата при които е унищожено или изгубено удостоверението за определен вид и категория на обекта или удостоверението за регистрация на стая/апартамент за гости;
- Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник;
*Забележка:
1.Заявленията и приложенията към тях се подават на български език.
2.Документите може да се представят и на всеки от официалните езици на Европейския съюз, придружени с официален превод на български език. В случай на противоречие между текста на документа и превода на български език предимство има преводът на български език.
3.Заявленията и уведомленията, подавани по електронен път следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
4.Плащането на такса за издаване на дубликат на удостоверение за определен вид и категория на туристически обект или удостоверението за регистрация на стая/апартамент за гости, съгласно тарифата по чл. 69, ал. 3 от ЗТ. се извършва на касата при община Пирдоп или по банков път.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата: 30 дни.
6. Образци на формуляри, които са свързани с предоставянето на административна услуга/издаването на индивидуалния административен акт, включително създадените с нормативен акт или утвърдени с административен акт: заявление по образец
7. Начини на заявяване на услугата:
През портал за предоставяне на електронни услуги
Със заявление на гише в звеното за административно обслужване
Със заявление по електронна поща
Със заявление по пощата
Устно, на гише в звеното за административно обслужване
8. Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
9. Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт: Запазва се срока на предходното удостоверение за определена категория, на което се издава дубликат.
10. Такси или цени на услугата, включително при предоставяне по електронен път, основание за тяхното определяне и начини на плащане:
Съгласно чл. 9, ал. 1, чл. 10 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма за издаване на дубликат на унищожено, повредено или изгубено удостоверение за определена категория на туристически обект и/или табела или удостоверение за регистрация на стая/апартамент за гости се събира такси от 50 лв. за удостоверение и/или 30 лв. за метална табела, заедно с допълнителна платена такса в размер на 30 лв. за вписване на това обстоятелство в Националният туристически регистър.
Таксата може да бъде заплатена по един от следните начини: на гише в звено за административно обслужване в брой; на гише в звено за административно обслужване с банкова карта и по банков път.
11. Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата: Областният управител на област Софийска
12. Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата: съгласно чл. 197 от АПК, чрез кмета на Община Варна пред Административен съд, в 14-дневен срок.
13. Електронен адрес за предложения във връзка с услугата: obstina@pirdop.bg
14. Начини на получаване на резултата от услугата:
На място в Центъра за административно обслужване
Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя)
По електронен път на e-mail