Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20279, (0331)20278, (0331)20349, (0331)20235
Адрес на електронна поща: p.kovacheva@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури
Заявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията ги преглежда за допустимост.
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Документ за самоличност /пълномощно/;
2. Искане за издаване на удостоверение;
3. Квитанция за платена такса;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Регистрация на преписка в деловодството
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец ИИСДА 1998, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент.
1.3. Регистрационен индекс 14-00 за юридически лица и 94-първата буква от името-за физически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. Относно - кратка информация за документа
1.6. Насочен към - началник на отдел „Местни данъци и такси”.
1.7. Краен срок - задава се крайния срок за изпълнение на услугата съгл. ДОПК.
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
3. Сканират се предоставените документи и въвеждат в база данни АИС;
На заявителя се предоставя код за достъп през интернет до регистрираната преписка;
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Пълномощно /в случай на искане от други лица/
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана цена в зависимост от вида:За обикновена услуга 7.00 лв. / 3.58 €
За бърза услуга 10.00 лв. / 5.11 €
За експресна услуга 20.00 лв. / 10.23 €
Сметка за внасяне на местни данъци,такси, услуги, наеми и др. IBAN-BG32BPBI81708458512401 BIC-BPBIBGSF на Юробанк България АД
С код за административни услуги 44 80 07
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на права и услуги на територията на община Асеновград
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път