Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Европейски програми, общинска собственост, ТСУ и инфраструктура, икономически, социални дейности и устойчиво развитие"
Адрес: обл. София, общ. Пирдоп, гр. Пирдоп, град Пирдоп, площад Тодор Влайков №2, п.к. 2070
Код за междуселищно избиране: 07181
Телефон за връзка: (07181)5242
Факс: (07181)5701
Адрес на електронна поща: obshtina@pirdop.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, стандартно работно време - 8 часа, без прекъсване.
подаване на заявлениеподаване на заявление по формуляр в информационния център на общината
Документ за собственост (копие на оригинала, заверено с надпис “Вярно с оригинала” и подписано от възложителя);
Пълномощно /в случай, че искането се подава от пълномощник/;
Удостоверение за наследници /когато титулярът е починал/ – в оригинал;
Други документи
Проверка на представените документи и издаване на удостоверение
служител от отдел "Устройство на територията" проверява приложените към искането документи, извършва справка с регулационните плановете и регистрите към тях и изготвя удостоверение
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10.00 лв. / 5.11 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта