Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Устройство на територията"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 05106/2393, 2710, 2711
Адрес на електронна поща: ut@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Непрекъсваем процес на обслужване
Преглед на заявлението иприложените документи
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност (лична карта) и/или нотариално заверено пълномощно, когато заявлението се подава от лице, различно от собственика. /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
Документ за собственост или Договор за наем. (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Съгласувана и одобрена схема.
Одобрен проект в необходимия обхват.
Становища с условията за ползване на инженерните мрежи от експлоатационните предприятия.
други документ
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно в Информационен център, с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото заявление и приложените документи.
Регистриране на заявлението и предоставяне на клиента на входящ номер;
Пренасочване на преписката към главния архитект;
Издаване на разрешение за поставяне на преместваеми обекти от Гл. архитект;
Получаване на одобрените документи по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично от звеното за административно обслужване;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За издаване на разрешение за поставяне на преместваеми обекти (маси, павилиони, кабини и други) по реда на НРУППОТОА на общината се събират такси,както следва:
- за КС и зона „Б“ по ЗУЧК – за срок от 1 год. - 400,00 лв. / 204,52 € (за един брой);
- за останалата част от общината - за срок от 1 год. - 200,00 лв. / 102,26 € (за един брой);
За услугата се заплаща таксаТаксата се определя в зависимост от броя на преместваемите обекти
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път