Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "ГРАО"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: 68753
Адрес на електронна поща: silvia.georgieva@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Административно и техническо обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл. Свобода, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68711
Адрес на електронна поща: obshtina@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на исканеЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
Адрес: община Търговище, гр. Търговище 7700, пл.„Свобода”, в сградата на община Търговище.
Телефони за връзка със Служители от отдел ГРАО: 0601 68 708; 68 707
Работно време на Център за административно обслужване: от 08.00 до 17.30 часа (без прекъсване)
На основание Наредбата за административно обслужване, чл. 10 ал. 4: „В случаите, когато в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работата на центъра продължава до приключване на тяхното обслужване, но не повече от два астрономически часа след обявеното работно време”.
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Центъра за административно обслужване,с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата по електронен път може да заявите през Единния портал за достъп до електронни административни услуги:
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация – КЕП
Необходими документи за предоставяне на услугата:
1. Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението;
2. Документ за самоличност;
2. Пълномощно, в случаите на искане от други лица;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Изпълнение на услугатадлъжностно лице от отдел ГРАО извършва справка в регистрите за гражданско състояние, личен регистрационен картон на заявителя отразява промените в "Актуер" и НБД "Население"