Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20279, (0331)20278, (0331)20349, (0331)20235
Адрес на електронна поща: p.kovacheva@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията ги преглежда за допустимост.
лично в Информационния център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2- стая201- „Дежурен инспектор” в сектор „Местни данъци”;
чрез упълномощен представител в Информационния център (ИЦ)) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2- стая201- „Дежурен инспектор;
Чрез пощенски оператор;
На е-mail: obshtina@asenovgrad.bg и fo@assenovgrad.com
Устно и лично в Информационния център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "акад. Николай Хайтов" 9, ет. 2- стая201- „Дежурен инспектор” в сектор „Местни данъци”, при съставяне на Протокол за устно заявена административна услуга.
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Документ за самоличност /пълномощно/;
2. Искане за издаване на документ;
3. Квитанция за платена такса;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Регистрация на преписка в деловодството
1. Преписка се регистрира на основание подадено заявление по образец ИИСДА 2124, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС :
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент
1.3. Регистрационен индекс 6601 за юридически лица и за физически лица;
1.4. От менюто на АИС се избира вида на услугата , срока на услугата
1.5. Краен срок - автоматично се зарежда крайния срок за изпълнение на услугата съгл. ДОПК
1.6. Когато формулярите са подадени чрез лицензиран пощенски оператор, те се завеждат в съответния регистър, като в поле “Начин на подаване” се отбелязва начинът на получаване. Върху формуляра на декларацията се записва издадения Вх.№ и датата на получаване.
2. Проверява се наличието на всички задължително изискуеми документи за предоставяне на услугата;
На заявителя се предоставя входящ номер с указан срок за изпълнение
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
3. Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга
4. По електронен път на посочена от заявителя електронна поща
5. По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване
Данъчно-осигурителен процесуален кодекс
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 12.00 лв. / 6.14 €Сметка за внасяне на местни данъци,такси,наеми и др. IBAN-BG32BPBI81708458512401 BIC-BPBIBGSF на Юробанк България АД
С код за административни услуги 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път