Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документи
Заявление за промяна на разрешение за търговия на дребно с ВЛП по образец със съответните приложения за:
1.Откриване на нов обект за търговия на дребно;
2.Промяна на име или наименование, седалище и адрес на управление на лицето, получило разрешение;
3. Промяна на местонахождението или условията в обекта за търговия на дребно с ВЛП;
4.Промяна на името на управителя на ветеринарномедицинската аптека;
5.Промяна на списъка с фармакологичните групи ВЛП, с които се търгува.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
Процедури1. Заявление за промяна на разрешение за търговия на дребно с ВЛП по образец и документи свързани с промяната, и документ за платена такса в размер, определен с тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
2.1 Проверка на документацията при промяна на име или наименование, седалище и адрес на управление на лицето, получило разрешение и/или името на управителя на ветеринарномедицинската аптека.
2.2 Проверка на документацията при промяна на местонахождението или условията в обекта за търговия на едро с ВЛП, и/ или при промяна на списъка с фармакологичните групи ВЛП, с които се търгува, комисия, определена със заповед на изпълнителния директор на БАБХ, на извършва проверка на обекта и при установяване на нередности дава предписания за отстраняването им.
При установяване на недостатъци в представените документи или несъответствие с изискванията, комисията уведомява писмено заявителя и дава указания за отстраняването им, като срока спира да тече до отстраняване на недостатъците и/или несъответствията.
3. В случаите по т. 2.1 срокът за издаване на изменението от изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице е 14 дни от датата на подаване на заявлението, в случаите по т. 2.2 срокът за издаване на изменението от изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице е едномесечен.
Начини на получаване на резултата от услугата• Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес
• Като вътрешна препоръчана пощенска пратка
• Като вътрешна куриерска пратка
• Като международна препоръчана пощенска пратка
• Лично от звеното за административно обслужване
• Чрез ССЕВ
За услугата се заплаща таксаЗа одобряване на промени в издаден лиценз за търговия на дребно с ВМП:
а) промяна на наименование, седалище и адрес на управление на притежателя на лиценз за търговия на дребно 50,00 лв.
б) промяна на адреса/местонахождението на обекта за търговия на дребно/аптеката или на условията в обекта 250,00
в) промяна на управителя на обекта за търговия на дребно/аптеката 25,00 лв.
г) за откриване на нов обект за търговия на дребно/аптека 250,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път