Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документиЗаявление за издаване на разрешение за търговия на дребно с ВЛП по образец;
Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път;
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
Процедури1. Заявление за издаване на разрешение за търговия на дребно с ВЛП по образец;
Документ за платена такса в размер, определен в тарифата по чл. 14, ал. 2, когато плащането не е извършено по електронен път.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
2. Проверка на документацията от комисия, която разглежда заявлението и документите и извършва проверка на обекта.
При установяване на недостатъци в представените документи или несъответствие с изискванията, комисията уведомява писмено заявителя и дава указания за отстраняването им, като срока спира да тече до отстраняване на недостатъците и/или несъответствията.
3. В едномесечен срок от датата на подаване на заявлението изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице въз основа на становището на комисията издава разрешение за търговия на дребно с ВЛП или с мотивирана заповед отказва издаването му.
Начини на получаване на резултата от услугата• Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес
• Като вътрешна препоръчана пощенска пратка
• Като вътрешна куриерска пратка
• Като международна препоръчана пощенска пратка
• Лично от звеното за административно обслужване
• Чрез ССЕВ
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 500.00 лв. / 255.65 €Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път