Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно обслужване, протокол, връзки с обществеността и инвестиции"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Красно село, бул. Пенчо Славейков 15а, партер, п.к. 1606
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 915 98 85, 915 98 82, /стационарен, цената на един разговор е според тарифния план на потребителя/
Адрес на електронна поща: bfsa@bfsa.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:30, Работното време e с променливи граници от 8,00 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12,00 и 14,00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,30 ч.
Центъра за административно обслужване е с удължено и непрекъснато работно време от 8:00 ч. до 18:30 ч.
Подаване на документи
1.Заявление:
Притежателят на лиценз за търговия на едро с ВМП подава заявление по образец при откриване на нов обект за търговия на едро; при промени на вписаните обстоятелства в лиценза отнасящи се до наименование, седалище и адрес на управление на лицето, получило лиценз, име на управителя на обекта за търговия на едро; местонахождението на или условията в обекта, в който се извършва дейността както и в списъка на фармакологичните групи ВМП и/или активните субстанции, с които се търгува.
2. Документи, свързани с промяната;
3. Документ за платена такса (когато плащането не е извършено по електронен път).
Изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице в 14-дневен срок от подаване на заявлението вписва промените в регистъра на издадените лицензи за търговия на едро с ВМП и преиздава лиценза.
При промяна на местонахождението на или условията в обекта, в който се извършва дейността както и в списъка на фармакологичните групи ВМП и/или активните субстанции, с които се търгува комисия назначена от изпълнителния директор на БАБХ или оправомощено от него лице извършва проверка на обекта и при установяване на нередности дава указания за отстраняването им.
Изпълнителният директор на БАБХ или оправомощено от него лице в тримесечен срок от подаване на заявлението вписва промените в регистъра на издадените лицензи за търговия на едро с ВМП и преиздава лиценза.
Срокът от 90 дни спира да тече до изпълнение на указанията дадени от комисията.
При заявяване на услугата по електронен път идентифицирането на заявителя е с квалифициран електронен подпис (КЕП).
КЕП е с ниво на осигуреност „високо“, съгласно чл. 8 от Регламент (ЕС) №910/2014 г.
За услугата се заплаща таксаЗа одобряване на промени в издаден лиценз:
а) промяна на наименование, седалище и адрес на управление на притежателя на лиценза 100,00 лв.
б) промяна на управителя на обекта за търговия на едро 50,00 лв.
в) промяна на списъка на фармакологичните групи, с които се търгува 100,00 лв.
г) промяна на местонахождението на обекта за търговия на едро или на условията в обекта 1000,00 лв.
д) за откриване на нов обект за търговия на едро 1000,00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта