Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно, информационно и материално-техническо обслужване"
Адрес: обл. Пловдив, общ. Асеновград, гр. Асеновград, площад "Николай Хайтов" №9, п.к. 4230
Код за междуселищно избиране: 0331
Телефон за връзка: (0331)20215 - деловодство, (0331)20297;20336 - техническо деловодство, (0331)20226 - началник на отдел
Адрес на електронна поща: m.filipova@asenovgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, административното обслужване в Информационен център е без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Описание и процедуриОписание и процедури:
Заявителят подава заявление с придружаващите документи за услугата и администрацията ги преглежда за допустимост
Необходими документи за стартиране на процедурата
1. Заявление по образена Министерство на правосъдието;
2. Искане за издаване на у-ние въз основа на регистъра на населението – приложение № 1 към чл.6, ал.1 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението;
3. Заверено копие от акт за раждане;
4. Заверено копие от семеен регистър;
5. Документ за идентичност на имената /при различия в имената/;
6. Копие от документ за самоличност от държавата, чийто гражданин е лицето;
7. 2 бр. Снимки;
8. Документ удостоверяващ дата и начин на напускане на страната
9. Документ за платена държавна такса в размер на 250 лева;
Забележка: При необходимост могат да бъдат изисквани и допълнителни документи.
Регистрация на преписка в деловодството
1. Преписка се регистрира на основание подадена молба, като се въвеждат следните задължителни реквизити в РКК на АИС:
1.1. Вид документ
1.2. Кореспондент. Като втори кореспондент се въвежда кода по ИИСДА-2390
1.3. Регистрационен индекс 20-00 - за физически лица;
1.4. Кореспондентски индекс (ако има такъв)
1.5. Относно - кратка информация за документа
1.6. Насочен към - началник отдел „АИМТО ”.
1.7. Краен срок - задава се крайния срок за изпълнение на услугата.
Предварително проверените в отдел „АИМТО ” документи се сканират и въвеждат в база данни АИС;
Начини на получаване на резултата от услугата:
1. Лично от Информационния център (ИЦ)
Информационен център (ИЦ) - Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" № 9
Работно време: 08:00-17:00 ч. (без прекъсване)
2. Чрез упълномощено лице от Информационния център (ИЦ)
Акт за раждане - заверено копие
Документ за идентичност на имена /при разлика в имената в РБългария и чужбина/
Документ за платена държавна такса в размер на 50 лв.
Документ, удостоверяващ датата и начина на напускане на страната
Заявление на Министерството на правосъдието-по образец
Копие от документ за самоличност от държавата, чийто гражданин е лицето - при наличие на друго гражданство
Справка от регистрите на населението, относно гражданството на лицето
Закон за гражданската регистрация
Наредба за определяне и администриране на местните такси и цени на услуги на територията на община Асеновград
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 15.00 лв. / 7.67 €Сметка за внасяне на местни данъци,такси,наеми и др. IBAN-BG32BPBI81708458512401 BIC-BPBIBGSF на Юробанк България АД
С код за административни услуги 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
По електронен път