Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Общинска собственост, земеделие и гори"
Адрес: обл. Варна, общ. Аврен, с. Аврен, ул."Йордан Ноев" № 50, п.к. 9135
Код за междуселищно избиране: 05106
Телефон за връзка: 2260
Адрес на електронна поща: oszg@avren.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, непрекъсваем работен процес
Подаване на заявление и преглед на нееобх одимитхе документиИзисквания, процедури, указания
Необходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление ;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Актуална скица на имота ;
Документ за собственост – нотариален акт, съдебно решение, протокол за въвод във владение; (по служебен път при вписан Нотариалния акт в Агенция по вписванията след 2000 г.)
Платена такса за административната услуга
Банкова сметка на община Аврен
Централна кооперативна банка" АД - клон Варна
IBAN: BG81 CECB 9790 8494 4512 00
BIC: CECBBGSF
Вид плащане: 44 80 07
Начини на заявяване на услугата:
Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, в Информационен център , с подаване на писмено заявление по образец;
Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
Чрез лицензиран пощенски оператор
Услугата може да бъде заявена и по електронен път
При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Прием на заявлението с приложените документи в Информационния център на общината;
Входиране в автоматизираната информационна система ;
Проверка в регистъра за подадени заяввления, съгласуване с длъжностните лица и изготвяне на удостоверението;
Получаване на индивидуалния административен акт по избран от заявителя начин
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
Лично или чрез упълномощено лице;
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 2.00 лв. / 1.02 €
За бърза услуга 3.00 лв. / 1.53 €
За експресна услуга 5.00 лв. / 2.56 €
За заявяване на услугата по електронен път се заплащат такси, както следва: обикновена услуга - 5 дни - 1.90 лв./0.97 €, бърза услуга - 3 дни - 2.90 лв./ 1.48 €, експресна услуга - 1 ден - 4.50 лв. / 2.30 €
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път