Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Регионално развитие и стопанска политика"
Адрес: обл. София, общ. Долна баня, гр. Долна баня, ул. "Търговска" № 134, п.к. 2040
Код за междуселищно избиране: 07120
Телефон за връзка: 2121
Адрес на електронна поща: obshtinadb@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Центърът за административно обслужване работи при непрекъснат режим на работа. Телефон за връзка: 07120/8834. Обедна почивка на останалите отдели от 12:00 ч. до 13:00 ч.
подаване на заявление до кмета на общинатаЗа да ползвате услугата, трябва да подадете следните документи:
Заявление по образец за регистрация на сдружение на собствениците по чл. 29, ал. 1 от ЗУЕС;
Списък на собствениците, участващи в сдружението, с трите им имена и адреса в етажната собственост;
Копие от протокола на учредителното събрание, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
Копие от приетото споразумение, заверено от председателя на управителния съвет (управителя);
Нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
лично от звеното за административно обслужване;
чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.