Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Бургас, общ. Несебър, гр. Несебър, ул. "Еделвайс" 10, п.к. 8230
Код за междуселищно избиране: 0554
Телефон за връзка: (0554)2 93 14
Адрес на електронна поща: paskal.apostolov@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време с граждани на служителите, предоставящи административни услуги: от понеделник до петък, от 8.30 ч. до 16.30 ч. без прекъсване;
Работно време на каса за заплащане на местни данъци и такси: от понеделник до петък, от 8.30 ч. до 16.00 ч. без прекъсване;
Работно време на каса за заплащане на местни данъци и такси в офис "Слънчев бряг": вторник и четвъртък, от 9.00 ч. до 15.00 ч. без прекъсване;
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Административно обслужване, регистрация и гражданско състояние на населението"
Адрес: обл. Бургас, общ. Несебър, гр. Несебър, ул.Еделвайс №10, п.к. 8230
Код за междуселищно избиране: 0554
Телефон за връзка: (0554)29377
Адрес на електронна поща: d.nikolova@nesebar.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка от 12:00 до 13:00 ч.
Искане за издаване на документНеобходими документи за предоставяне на услугата:
Заявление по образец;
Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/;
Приложени документи, съгласно искането;
Платена такса за административната услуга.
Начини на заявяване на услугата:
-Лично или чрез упълномощено лице, с нотариално заверено пълномощно, с подаване на писмено заявление по образец в административното звено за обслужване /ЦАО/, фронт офис № 1, гише 2 -6, находящо се на адрес гр. Несебър, ул. „Еделвайс“ № 10.
-Устно, като се отразяват в протокол, който се подписва от заявителя и от длъжностното лице, което го е съставило;
-Услугата може да бъде заявена и по електронен път. При електронно заявяване, заявления-декларациите и уведомленията следва да са подписани с квалифициран електронен подпис от заявителя. За заявител се смята лицето, от името на което е извършено електронното изявление-декларация.
Процедура по предоставяне на услугата:
Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
Проверка в база данни;
Полагане на специалния печат за заверки и подписване от Кмет на общината, притежаващ спесимен за заверка
Получаване на заверените документи по избран от заявителя начин.
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
-Документа се получава лично или чрез упълномощено лице от административното звено за обслужване /ЦАО/, фронт офис № 1, гише 2 -6, находящо се на адрес гр. Несебър, ул. „Еделвайс“ № 10.
-по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
- Чрез лицензиран пощенски оператор (Спиди, Еконт, БГ ПОЩИ) на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
Закон за местните данъци и такси - чл. 4, ал. 1; чл. 4, ал. 3; чл. 9а, ал. 1; чл. 9б; чл. 115 Правилник за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа - чл. 3
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 8.00 лв. / 4.09 €
БАНКОВА СМЕТКА
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК
BIC:UNCRBGSF
IBAN:BG55UNCR76308400000400
Код вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път